Algemeen
Wanneer je als beheerder van jouw pagina op de kop 'beheer pagina' hebt geklikt kom je in het beheermenu van jouw pagina terecht. Je ziet vervolgens een lijst met beheermenu items. De items zijn onderverdeeld in een aantal kopjes; de eerste is algemeen.
Onder het kopje algemeen zie je o.a. de items: actiecentrum, pagina-informatie, contactgegevens, betrokkenen, statistieken en assistentie.
Zorg ervoor dat je pagina-informatie zo volledig mogelijk is. Zorg voor een goede omschrijving van je pagina en controleer nogmaals de categorieën waarop je gevonden wilt worden. Ook je contactgegevens zijn vanzelfsprekend belangrijk, zorg er dus voor dat deze kloppen!
| OPDRACHT Zoek je eigen pagina op en klik op de 'beheer pagina'. Open het menu item pagina-informatie en contactgegevens en vul je gegevens aan waar nodig. |
Assistentie
Wanneer een beheerder van een pagina hulp nodig heeft bij het aanpassen van zijn of haar pagina, kan er gebruik worden gemaakt van de 'Assistentie bij beheer' optie. Op deze manier krijg jij als buurtverbinder toegang tot de pagina en kun je hulp verlenen bij het aanpassen van de desbetreffende pagina. Dit kan via 'Mijn pagina's' - 'Beheer pagina'. Als buurtverbinder krijg je hier bericht van.
Wat te doen als een paginabeheerder de 'Assistentie bij beheer' heeft aangezet?
Als buurtverbinder krijg je een bericht in de mail als een paginabeheerder deze functie heeft aangezet. Hierin laat de paginabeheerder weten waar hulp bij nodig is. Vervolgens kun je contact opnemen met deze persoon, telefonisch of per mail. Je hebt op dat moment ook al toegang gekregen tot zijn of haar pagina dus je kan die persoon meteen helpen.